Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

mandag 18. oktober 2010

snart jul...?!?!

Ja, da er vi igang.....

på butikken i dag gikk jeg rett på en stoooor stabel av kasser med dette innholdet:
og litt lenger inn i butikken møtte jeg dette :


Og, ja, jeg GLEDER meg til jul, elsker denne høytiden og forbredelsene til denne, MEN jeg synes det er LITT tidlig med julebrus og julemarsipan allerede nå....???

Men å sitte å kose meg med inspirerende  interiørbilder  av den kommende høytid, DET klarer jeg fint <3









Sammendrag : jeg gleder meg veldig til jul, men venter litt med julebrusen :)


Ha en fin kveld <3

2 kommentarer:

  1. Hej Ja da e vi to som mener det =)Dei begynner litt vel tidleg. flotte bilde du har lagt ut da, og tak for koselig kommentar inne hos meg. Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Ja, d e alt for tidli me jul i butikkan enno :( Næst'n så'n e lei når jula endeli kjæm... Men d e koseli å sjå på "julestæsj" på nætte :)

    SvarSlett