Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

tirsdag 26. juni 2012

Jentetur til LONDON og "nytt" skap i stua

Kjære tålmodige lesere.....

Nå er det såååå lenge siden jeg har "oppdatert" på bloggen, 
men her kommer endelig ett innlegg....

Forrige innlegg var "auksjons-funn" og der fikk dere 
en liten "sniktitt" på noe jeg hadde kjøpt
som var under "renovering" :)




Nå er hærligheten på plass i stua :




Ble så fornøyd ! 

Men, smaken som baken, delt i to :)
(heldigvis)
SÅ hva synes DU om "nyannskaffelsen" ? 




Siden "sist" har jeg og Ida vært på jentetur til LONDON ! 
Det var helt supert og vi fikk med oss det meste 
på 4 dager:) 

Big Ben, Buckingham Palace, Tower of London, 
London Eye, London Aquarium, Westminster Abbey,
Tover Bridge, Madam Tussauds,
Harrods og sist men ikke minst masse shopping ! 
(phu......) 

Her kommer noen bilder fra turen : 

Klar for avgang på Værnes Lufthavn :) 


Vel framme i LONDON <3 

Shopping , shopping , shopping ;)


Belgisk vaffel med softis, jordbær og varm sjokoladesaus....
nam, nam ....

London Eye......
Da jeg lider av høydeskrekk var ikke dette  akkurat 
favoritt-severdigheten min i London......


Blek men (noen lunde ) fattet.....
(har akkurat satt oss inn i vognen, 
er fortsatt på bakkenivå.....)


 FANTASTISK utsikt ! (??????) 
Her er vi på vei opp, og jeg har lagt meg på gulvet UNDER benken, med ansiktet hvilende inni håndveska .....
Ida nyter utsikten og tar bilder ;) 



På vei ned,  
jeg har kommet meg opp i sittende stilling,
 OPPE  på benken og 
gleder meg til å kjenne jorden under mine føtter igjen ! :) 



HARRODS :) 
En opplevelse !





Traff kjentfolk også ;) 


 Sliten, men veldig fornøyd !
Nå blir det godt å komme HJEM igjen <3 


Vi kom hjem forrige søndag, 
og forrige mandag var det ny cellegift kur i Trondheim ....

Denne kuren gikk "etter planen" , 
og vi var hjemme igjen etter 3 dager :) 

I morgen skal vi til Trondheim hvor det nå er Martna ! 
KOSE-TUR <3 

Mange klemmer fra Lolita <3 

11 kommentarer:

  1. Åååå, skapet var knallfint!!! DET, kunne jeg tenkt meg:)
    London-tur også, faktisk. Har aldri vært der. *ler* for meg selv når jeg tenker på deg under benken der oppe i pariserhjulet, hehe. Koselig at dere kunne ta en sånn jentetur, og veldig bra at kuren etterpå gikk greit. Kos dere på Martna'en.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. For et fantastisk skap.<3
    Så herlig å lese at dere har hatt det så flott på turen.<3

    Mange klemmer fra Kirsten

    SvarSlett
  3. Hei! Koselig det var i stuen din og for et flott skap!:)

    SvarSlett
  4. Så fint skapet var! Passet rett inn i stua deres =)
    Herlig jentetur dere fikk dere da =)))
    Skjønner godt du la deg under benken med hodet i veska jeg....jeg hadde da ikke gått inni denne boksen der engang ;)
    Ha en fin fin uke =)
    KLEM LINE

    SvarSlett
  5. Å for et skap. Det var bare nydelig.
    Så heldig du er som fikk tak i det.
    Så koselig med en jentetur til London.
    Tror jeg må innføre det med min "svigerdatter"
    En årlig jentetur til en storby.
    Har vært ved det pariserhjulet, men ikke oppi.
    Har også litt høydeskrekk, men det bruker å gå greit når jeg bare
    har en form for stengsel mellom meg og "det store intet"
    Riktig god tur til Trondheim :)

    SvarSlett
  6. De skapet vart jo kjæmpefint da :-) Passa utrule gått in lamme borde å de ruinnt ;-) Hæli å lesa at dåkk ha en flått tur te London å at dåkk rakk på å sjå så myttjy ;-) Syns du e tøff i Lolita som vart me oppi jule, de e itj i sekker på at i ha jort nei (slit vel litt me der høgda i å ...) Fine bilda, nyyyyyte å lesa bloggen din :-) Håpe Ida e i fin form ætti forhoillan <3 Go tur på martna i Tronjæmsbyn :-) Koz fra Rønnauga <3<3<3

    SvarSlett
  7. skapet var virkelig lekkert!
    Så ut som dere hadde en flott tur...koselig å se og høre :-)

    klem tone

    SvarSlett
  8. Åh, det skapet er helt nydelig. Man kan jammen finne mye flott på auksjon. Har noen småskatter bra auksjoner sverige selv, blant annet en piketitter :) Stuen din er så harmonisk og gjennomført.

    Oioi, jentetur hørtes morsomt ut!

    Ha en fin kveld. Klemmer fra din instafan, litehi

    SvarSlett
  9. Hei!
    Nydelig skap, og ser utrolig koselig ut med tur! Håper alt står bra til med flotte Ida!

    Hilsen fast leser som heier på dere

    SvarSlett
  10. Hei, titter innom bloggen din hver dag . Håper alt er bra med dere. Hilsen fra en trofast leser som også heier på dere.

    SvarSlett
  11. Hei.

    Jeg lurer så fælt på hvordan det går med Ida. Blir litt engstelig siden du ikke har hatt noe innlegg siden i juni. Håper det går bra.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett