Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

fredag 6. april 2012

Gullkorn fra barnemunn om påsken :)

" Jesus hadde faktisk en ganske trist påske "

" Noen kastet stein på graven hans. Derfor sto han opp og ble jøde. Da ble det stor oppstandelse. " 

" Jesus døde på en langfredag. Så sto han opp igjen etter tre dager. Han var skitten og full av jord,- men i kjempe godt humør. " 

" Så fløy Jesus opp til himmelen og traff Gud. Og nå sitter han ved sin egen høyre side. Det er helt umulig å begripe, og ingen ting å bry seg om. " 

Og til slutt :
" De ti bud " 

Du skal ikke ljuge.
Du skal ikke stjele fra de fattige vis de ser det.
Du skal herde din farmor , slik at hun kommer til himmelen.
Du skal ikke bølle.
Du skal ikke begjære din ektefelle eller andre arbeidsfolk.
Du skal ikke slå ihjel tiden.
Du skal holde sammen i tykt og tynt.
Du skal bare slå noen vis du absolutt må.
Du skal ikke bakvaske noen bak deres ryggmarg.
Du skal oppbevare din neste som deg selv.
Liten tue kan velte stor tass.
Du skal høre på moren din samme hva hun sier,
og hvilket tonefall hun bruker.
Du skal bevare deg vel. 


GOD PÅSKE , alle sammen :)

Påskeklem fra Lolita <3 



8 kommentarer:

  1. hehe.Ja det er jammen ikke lett å huske og forstå alt dette nei.
    Ha en fortsatt god langfredag :)

    SvarSlett
  2. lol ;-)
    ønsker dere en fin og god høytid :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Herlig!!
    Kjempefin blogg du har,de beste ønsker for jenten din!!
    Vil gjerne følge deg videre!!
    Fortsatt gode påskedager til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Liker bloggen din! Jeg beundrer deg for fantasien din i hjemmet. Skulle gjerne lært litt av deg!:=) Sjøl er jeg litt uinspirert, og skal skifte kjøkken,med alle de valg det krever... :( Håper det går bedre med datteren din!! Forrtsatt god påske....

    SvarSlett
  5. Ja ongan kainn få sagt e dæm:-D Håpe dåkk hi hatt ei kjæmpefin påsk å fått kosa dåkk på hjæmmebane:-) Vi hi vørri te fjells,så i hi itj vørri på `nætt`;-) Stor klæm fra Rønnaug<3<3<3

    SvarSlett
  6. Barn sier alltid så mye rart, men om man tenker over det de sier, ligger det som regel en liten sannhet bak det:)

    Håper påsken din har vært fin :) Jeg har Give Away på bloggen min nå, hadde vært hyggelig om du ville delta, og du må gjerne linke til den om du vil :) Hadde jeg satt stor pris på :)

    Klem Anita :)

    SvarSlett
  7. Jeg har gitt deg en award på bloggen min, håper dette er noe du tar godt imot :) Klem fra Anita :)

    SvarSlett