Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

tirsdag 1. mai 2012

Home Sweet Home

Vi er hjemme !!!



Vi koser oss skikkelig når vi har GODE hjemmedager ,
- og det har vi nå :)

Ida er i FIN form, 
og vi nyter hver eneste dag <3


Mandag er det innleggelse på St Olavs, men om alt går etter planen er vi hjemme igjen tirsdag eller onsdag :)  


I morgen skal vi en dagstur til St. Olavs ,
vi er så heldige at vi skal få være med på tur 
med SEA KING ! 



(..... kan bli litt av en tur da jeg lider av skikkelig høydeskrekk.....) .



Innlegg om denne turen kommer i morgen kveld ;) 

Klemmer fra Lolita :) 

4 kommentarer:

  1. Gått å hør at dåkk får nån daga heim ijænn å at fårmen te Ida e fin:-)Go tur til St.Olav å lykke te me tur oppi lufta;-) Høres speinnanes ut ja, men som du skriv; de e høgt... Ha en strålende dag:-) Koz å klæm fra Rønnauga <3<3<3

    SvarSlett
  2. Blir så glad når jeg kan lese at Ida<3 har det bra. Håper at det varer nå og at dere får ange fine dager hjemme fremover.<3

    Forstår godt høydeskrekken din. Lykke til, det blir sikkert spennende.

    Mange klemmer fra Kirsten<3

    SvarSlett
  3. Så deilig at dere får være mere hjemme nå! Jeg har også høydeskrekk, men det er helt anderledes oppe i lufta. Jeg får ikke den samme skrekken der som når jeg står på noe veldig høyt og ser ned, så jeg er sikker på at det går bra. Blir sikkert en minneverdig tur:) Kos dere!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  4. Så bra at formen er bra =))
    Håper helikopterturen gikk bra!? ;)
    Ha en fin fredag og helg!
    Klem Line

    SvarSlett