Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

fredag 29. oktober 2010

lykkelig...

Hei, alle sammen :)
Må bare fortelle hvor fantastisk min kjære datter er !!! <3
Ida <3 


Når jeg kom hjem fra jobb i dag ble jeg møtt av nyvaskede gulv og tente stearinlys straks jeg åpnet ytterdøren :)  ( det var faktisk lykter med lys ute også , koselig!!!)

I trappen på vei opp var det også tente lys, og vel oppe var det levende lys i hver en krok (og i alle rom), i tilegg var hele huset ryddet og klart for helg <3







Jeg ble såååå glad <3
Tenk å slippe å tenke på rydding og vasking en fredagskveld,- lykke !!!

Takk, snille,søte Idamor <3




Straks klar for X-factor ( heia Mo), og ost og kjeks :)

Ha en strålende kveld !!!

Mange klemmer fra en lykkelig mor ( til verdens beste datter )  ;)

1 kommentar:

  1. Så heldig du e som har så snill å flink datter :)
    Du kan godt send'a hit en tur å, for her e d fullt kaos for tida... Stua sjer ut som d har vorre bombeangrep! Men d bli vel ryddig en gang her å - når æ e ferdig med beising av møbla, rundvask å ommøblering ;)

    SvarSlett