Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

torsdag 7. oktober 2010

 TIDEN ER DIN!
Alle snakker om tiden.                            
Er tiden inne eller ute?
Er tiden en rett linje eller går den i ring?
Er tiden et spørsmål om liv eller død?
Går tiden din fra deg?
Lider du av tvangsforestillingen: "Jeg har ikke tid?"

Tiden har mange navn.
Fritid ønsker mange seg mer av.
Fritid kan være lykke når du har noe tilfredsstillende å bruke den til.
Fritid kan være en plage når du kjeder deg.
For noen kan tiden være smertefull.
Noen går fram i tiden, andre går tilbake for å finne lykken.
Tidsmålinger og målene vi streber etter, kan gjøre oss blinde for selve livet.
Har du tid til å leve?
Har du tid til å føle?
Hva har du egentlig tid til?
Den som er redd for å leve, har det stadig travelt.

Stopp opp litt og gi deg selv tid til å puste.
Lek mer, og la din indre rikdom komme frem.
Når du føler stillheten og roen uten tidspress, kan du utfolde deg i skapende arbeid.
Du har tid.
Du har masser av tid.
Tiden løper ikke fra deg.
Tiden er din!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar