Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

lørdag 16. oktober 2010

ekte mødre...


Ekte mødre vet at kjøkkenredskapene mest sannsynlig befinner seg ute i sandkassa.
Ekte mødre har ofte klissete gulv, skitten ovn og lykkelige barn.
Ekte mødre vet at tørket modelleire ikke lar seg fjerne fra gulvteppet.


Ekte mødre vet ikke hva som akkurat forsvant inn i støvsugeren.
Ekte mødre vil innimellom spørre "Hvorfor akkurat meg?", og få svaret når en liten stemme sier:
"Fordi jeg er mest glad i deg".
 
Ekte mødre vet at et barns utvikling ikke måles i cm, år eller karakterer -
man merker det i prosessen fra mamma til mutter'n til mamma:
 
4 ÅR GAMMEL - Min mamma kan alt!
8 ÅR GAMMEL - Min mamma vet mye! Skikkelig mye!
12 ÅR GAMMEL - Mora mi vet faktisk ikke alt.
14 ÅR GAMMEL - Selvfølgelig, mutter'n skjønner ikke dét heller!
16 ÅR GAMMEL - Mutter'n? Hun er håpløs gammeldags!
18 ÅR GAMMEL - Den kjærringa der? Hun er helt gått ut på dato!
25 ÅR GAMMEL - Hm, hun vet kanskje litt om det.
35 ÅR GAMMEL - Før vi bestemmer oss helt, la oss få mammas mening.
45 ÅR GAMMEL - Lurer på hva mamma hadde tenkt om det?!
65 ÅR GAMMEL - Skulle ønske jeg kunne snakket med mamma om det!
 


Så skjønnheten hos en kvinne er ikke klærne hun bruker, figuren hun har eller måten hun ordner seg på håret. 
Skjønnheten hos en kvinne sees i hennes øyne, fordi det er inngangen til hjertet hennes, stedet der kjærligheten bor. 
Skjønnheten hos en kvinne ligger ikke i ansiktstrekkene, fordi ekte skjønnhet kommer av sjelen hennes. 
Det er omsorg hun kjærlig gir, lidenskapen hun viser - og ettersom årene går vokser skjønnheten hos en kvinne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar