Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

torsdag 7. april 2011

Lykken ...






Lykke, 
det er å kjenne deg 
og se deg smile og le 
Lykke, 
det er å elske deg 
med håp og sjelefred. 

Lykke det er å savne deg 
med alt det som er mitt 
Lykke det er å omfavne deg 
med hjertet ditt 
mot mitt 

Lykke 
det er å kunne si 
at du min kjære 
er blitt 
den som har bundet hjertet mitt 
med bånd som aldri blir slitt. 

2 kommentarer: