Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

onsdag 20. april 2011

Hjemmepåske !




For og oppdatere dere som ikke leste mitt forrige innlegg ; på mandag var vi på St. Olavs Hospital for enda en cellegiftkur, 2 "doser" denne gangen......, - MEN prøvene så fortsatt veldig bra ut - SÅ VI FIKK REISE HJEM Å FEIRE PÅSKE !!!
<3 LYKKE <3 


Så nå nyter vi dagene hjemme, vi KOSER oss veldig og IDA er i ganske bra form <3 


Vil ønske alle sammen en riktig god påske, og samtidlig takke for alle gode, varmende og støttende ord <3 

Tilslutt noen kloke ord og ta med seg på " veien" :

Tiden flyr. 
Ta mange bilder, le mye, tilgi, snakk ut, dans i regn, trøst en venn, vær oppe sent, smil til ansiktet gjør vondt, elsk som du aldri har blitt såret og lev livet til det fulle. 

Fortell noen hva de betyr for deg. 
Vær ikke redd for å ta sjanser...... 
........Og mest av alt, lev i øyeblikket  <3 <3 <3 

5 kommentarer:

  1. Hei. :)
    Så bra dere kan være hjemme sammen i påsken, og godt at Ida føler seg litt bedre.
    Flotte , sanne ord du skriver.
    Kos dere masse og nyt dagene så godt dere klarer.
    Påskeklem fra meg. :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg ser du skriver i første innlegg om Idas sykdom at ikke så mange vet hvordan dere har det. Og det er sant. Men det finnes en del av oss.

    Mange foreldre med kreftsyke barn er medlemmer i Støtteforeningen for Kreftsyke Barn (www.kreftsyke-barn.no), så også vi. Vi har funnet glede og trøst i samværet der, i å dele erfaringer med andre som har opplevd det samme, og å snakke om ting som våre fantastiske leger, medisinere og helsepersonell ikke egner seg for.
    Og vi har fått pause i at alle rundt oss er i samme boble og har opplevd samme frykt, glede, håp og redsel. Så jeg ville gjerne anbefale foreningen for dere nå ganske tidlig.

    Vil gjerne ønske dere alle en riktig god påske, håper dere får fine dager med en Ida i form. Vi koser oss hele familien hjemme også, det er ikke så lett å planlegge turer. Men vi nyter solen, dagene når alt er greit. Når alle barna smiler ved kjøkkenbordet om morgenen - da er dagen god!

    Cecilie

    SvarSlett
  3. Gode klemmer er ikke bare hyggelige - de er livsviktige! De lindrer smerter og mismot, gjøre den friske friskere, de lykkelige lykkeligere og selv de tryggeste blant oss enda tryggere. STOR klæm t dæ Lollis :))

    SvarSlett
  4. Hei Lolita
    Sitter her med tårer i øynene, det er så sterkt å lese om Ida, er så glad det går fremover med henne, håper dere har hatt en fin påske, vi tenker på dere hver dag.
    Så nydelig blogg du har, legger meg til som følger jeg, håper det er greit. Jeg har selv blogget i 2 og et halvt år , så det var kjekt å finne kjente her.
    Jeg og ungene har hatt en kjempefin påske hos mamma, mannen er i Mexico.
    Ønsker deg og dine en nydelig 2 Påskedag, klem Hanne

    SvarSlett
  5. Hei, flott blogg du har.
    Legger meg til som følger :)
    Ser dere står i en kamp nå og det er uten tvil en tøff kamp. Godt å lese at dere har fått påskeferie, håper formen hennes er bra.
    Sender en stor klem deres vei
    Laila

    SvarSlett