Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

onsdag 6. april 2011

IDA

..... sykehusvinduet.....

Kjærlighet er
å gi tårer og få smil,
å gi sorger og få gleder,
å gi krefter og få kraft.

Kjærlighet er
å gi og få.

Kjærlighet er
å gi seg selv og få en annen.

Nydelige roser....


I går kveld fikk Idamor lyst på Oreokake, Mamma fikset det :) 

<3 <3 <3 

6 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort det i vinduet.
    Godt for Ida at det blir litt koseligere rundt henne også tenker jeg.
    og godt for dere som er vedsiden av.
    Håper dere har noen gode øyeblikk mitt i kampen mot sykdommen.
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Så koselg et vindu du har, og den kaken så deilig ut. Heldige Mia hi hi.
    Kos dere.
    Randi

    SvarSlett
  3. Koselig og hjemmehyggelig! <3 Medisin for både store og små.. Du er så flink Lolita :) Ida kunne ikke fått en bedre mamma! <3

    SvarSlett
  4. Fant det fine pynta sykehusvinduet på siden hos tips og inspirasjon til hjemmet, og ble fascinert over hvor fint det var.

    Mine tanker går til dere i den vanskelige tiden.

    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig du har pyntet. Det hjelper nok på å ha noe så fint på rommet i tunge tider.
    Varme tanker til dere fra meg, og et ønske om god bedring til jenta di :)

    SvarSlett