Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

søndag 17. april 2011

Koser oss hjemme...

Såååå godt å være hjemme...... vi koser oss ! <3


"Medisin" for lille engelen vår å ha noen "normale" dager hjemme, godt å se henne smile og le igjenn .... <3 


IDA,- you are my heart !



GRIP DAGEN !!
Carpe Diem - dette er noe vi " lever " etter , vi tar en dag av gangen og gjør det beste ut av den dagen vi har i dag <3 


Ida laget denne nydelige påskeesken på sykehuset , mamma ELSKER den ! 

Snart påske......





Påskegodt fra "bestemor" Kari m/ fam :)

 FINE tulipaner, gir oss litt vårstemning....

Påskeblomst fra Klara m/ fam <3 















Nå skal vi nyte resten av dagen hjemme , før vi setter kursen mot St. Olavs Hospital i morgen tidlig....


Ida har bestilt SODD til middag, så nå blir det straks sodd, ingefærøl og skjenning .


CARPE DIEM <3 

5 kommentarer:

  1. høres kjempekoselig ut.... ha en fortsatt fin søndag og lykke til med ny runde i trondheim :)

    klem linn therese

    SvarSlett
  2. Hei godt å høre at det har gått bra med Idamora.Regne med at det har vært kjempeflott med et avbrekk fra sykehuset for alle sammen og ikke minst Ida så hun har kunna fått slappa av i hjemmlige omgivelser. Ser så tapper ut på bilde lille vennen men det er vel ingen som vet helt hvordan hun føler. Det er vel som noen sier at øyet kan gråte,munnen kan le men smerten i hjertet kan ingen se. Så ønske vi alle her hjemme dere fortsatt lykke til og masse varme klemma til all. Hilsen Iren og co :-)

    SvarSlett
  3. All mulig lykke til videre! :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei. Kom over bloggen din via Tips og inspirasjon til hjemmet. Du har en nydelig blogg, så jeg legger meg til som følger hos deg. Ha en fin uke og påske.

    SvarSlett
  5. Så fint dere har det hjemme :) Ønsker dere en riktig god påske :)

    SvarSlett