Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

lørdag 9. april 2011

En rosa dag...

I går hadde vi en " rosa " dag <3

Ida ønsket seg noe rosa " stæsj "  , og mamma dro på shopping og ROSA ble det :




En ROSA donut :)


I går fikk vi besøk av Eli, som hadde med en NYYYDELIG  marsipankake !!!





Frokost på senga i dag :


Vi har nå fått dagens prøveresultater, og de ser "bra" ut,- vi er endelig på vei "opp" ( imunforsvaret)  JIPPI !!!

6 kommentarer:

  1. Så godt å høre om positive prøvesvar.
    Og rosa har jo aldri vært feil d heller : )

    En fin helg ønskes dere :)

    SvarSlett
  2. Hei! så masse flotte klær og stasj dere fant:) Godt med positivt svar! Da passet jo det og feire med litt nye klær:) Synest dere er fantastiske som er så åpen om sykdommen! Legger meg til som følger! Klem

    SvarSlett
  3. så bra prøvene viser bra resultat da :)) og bra at dere klarer å finne små lyspunkter i tilværelsen :)
    viktig å kunne pynte seg litt uansett :D
    klem linn therese

    SvarSlett
  4. Så godt å høre at dere får positive resultater. Krysser fingrene for at dere virkelig er på vei oppover og at alt det verste er overstått! Ta vare på hverandre og vit at vi tenker masse på dere!

    SvarSlett
  5. Så deilig at det kommer positive svar! :)
    Fine ting du har kjøpt,
    og den kaken så god ut. :)
    Ha en god lørdag videre
    Klem

    SvarSlett
  6. Så deilig lettende følelse å få høre om positive prøve resultater <3 Tenker masse på dere ;) klem fra oss alle her :)

    SvarSlett