Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

tirsdag 5. april 2011

Eva Dahlgren, "Ängeln i rummet" (Live)

1 kommentar:

  1. Hei.
    Jeg har noe tull med pc`n så får ikke spilt av musikken.
    Men Ut fra tittelen vil jeg tro det er en nydelig sang. (Eva Dahlgren synger vakkert. )
    Klem med varme tanker! :)

    SvarSlett