Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

søndag 29. mai 2011

Når livet butter imot...

"  Når du plutselig, og som regel helt uten forvarsel 
- oppdager at ditt barn, ditt elskede lille barn 
har fått kreft
- ja, da starter en ny fase i livet ditt.

Mange opplever at de får uante krefter,
de mestrer det aller meste !
Dette er en kamp som skal  vinnes.
Den SKAL vinnes !

Vi står på,
vi oppmuntrer,
vi spør,
vi er med på utallige undersøkelser.

Vi forholder oss til leger, sykepleiere, sosionomer,
forskere, psykologer, radiologer,
fysioterapauter, aktivitetsledere.
Vi forholder oss til behandlingsprotokoll.
Sånn er det !

Timene blir til dager,
dagene blir til uker,
ukene blir til måneder
og det bare fortsetter...  "

5 kommentarer:

  1. Det er en knalltøff tid ja, men som du sier, den gir oss uante krefter!!
    Vi SKAL vinne ♥

    Jeg kjenner det knyter seg i magen når jeg leser om tankene og kampen deres, jeg kjenner den jo så alt for godt!!! Men jeg vet også at det nytter, og at det aller oftes har en LYKKELIG slutt - vanskelig og tenke på for dere nå... men hold ut, dere er TØFFE!!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei :)
    En beundringsverdig styrke dere har.
    Det er ikke mulig og helt forstå hva dere går igjennom.
    Ønsker dere det beste.
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg føler så inderlig med dere. Ingen av oss, som aldri har opplevd kreft så nært innpå, vil noengang forstå hvor tøft dette må være. Men vi er så utrolig mange som føler med dere, tenker på dere og virkelig ønsker at det til slutt skal gå bra. Jeg synes det er så flott at du orker å dele dette med oss. Dere er i mine tanker. Gi en klem til Ida.
    Mange klemmer fra Kirsten Reinertsen

    SvarSlett
  4. <3<3<3 mange styrkeklemmer til dere alle sammen <3<3<3

    SvarSlett
  5. Kjære dåkk aill 4<3 Ønske dåkk lykke te me andre runde med 5 dagers behaindling...stakkars Idamor...Håpe ho slæpp ailt for my bivirkninga. Kosli å lesa at dåkk hi hatt e fint å kosa dåkk i hjemmeperioden,de vil i tru e kjæmpevikti:-) Hæls a tups så my å en go`stor klæm te dåkk aill<3 Ønske dåkk ei så fin,fin vækka som muli;-) Gla ti dåkk<3 Køusikoz fra Rønnaug

    SvarSlett