Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

mandag 16. mai 2011

Gårdagens innlegg...

Dette innlegget skrev jeg i går , 
og trodde det var publisert....
MEN, det var det ikke.... ;) 
Så her kommer det :



Søndag 15.05.2011

 Ja, da er vi ferdige med cellegiftkur
for denne gang,
og i ettermiddag får vi reise
HJEM <3 



Ida har hatt " pause " fra kuren,
dvs at hun har vært frakoblet
mellom klokka 8 og 12 på
formiddagen.

Så nå har vi levd etter mottoet ;
GRIP MORGENEN !


Torsdag var vi på vei til byen m / buss kl 08.40 !
Kosa oss med shopping og lunsj på torget :)



Fredag var vi på plass i Nidarosdomen kl 9 ,
Bispegården og museum etterpå :)

I går var vi igjenn på bytur ,
denne gangen
gikk vi rundt i alle smågatene i sentrum ,-
sååååå koselig <3
Avsluttet turen med lunsj :)


Nå venter vi, og GLEDER oss,
på å få dra hjem <3 

Klemmer fra Lolita <3 

 

3 kommentarer:

  1. Så flott at dere kan kose dere ordentlig innimellom slagene! Det er viktig! Ønsker dere en fin-fin 17.mai feiring. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Så godt Ida er ferdig med første runde.
    Beundrer evnen dere har til å gripe dagen.
    (Håper Ida har fått tagsen i posten ;))
    Ønsker dere en fin 17 mai :)
    Stor klem

    SvarSlett