Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

søndag 8. mai 2011

En liten oppdatering ...

På fredag var vi, som nevnt i tidligere innlegg,
på Levanger Sykehus og tok
nye blodprøver.... og det viste seg at Ida 
fortsatt var for lav 
( nøytrofile på 0,6 )
til å starte ny cellegiftkur....

MEN, nå er det  bestemt at det blir innleggelse på 
St. Olavs i morgen tidlig ...!!!

Så nå håper vi at vi får starte med kur i morgen ...
( bedre å bli ferdig med det , enn bare å gå å vente og 
grue seg....).


Ønsker alle en FIN søndagskveld <3

7 kommentarer:

  1. Så deilig at det endelig skjer noe. :)
    Krysser fingrene for at det går som dere ønsker!
    For noen dager siden fikk jeg en pakke fra Hilde Heimdal som jeg bestilte.
    Med den pakken fulgte det med litt ekstra fra Hilde.
    Bla. en metall tags.( har et innlegg om den )
    Da jeg pakket den opp å så den, tenkte jeg med en gang på dere og Ida.
    Ønsker å sende den til dere så om du vil kan du sende meg din adr til mammsenshus@hotmail.no
    Ønsker du ikke å gi ut adr er det ok, men da vet du at tagsen på bilde er en tanke til dere. :)
    God klem

    SvarSlett
  2. Godt at det endelig skjer noe, må vere fryktelig å gå slik å vente.
    Ønsker dere alle lykke til.
    Klem Hanne

    SvarSlett
  3. Ønske dåkk lykke te,dåkk e i tankan vårres:-)Hæls a litjmor så my fra åss,vi krysse fingran;-) Varm kveillskoz fra Rønnaug<3<3

    SvarSlett
  4. Hei igjen ;)
    Så koselig at Ida ville ta i mot. :)
    Da kommer den i posten. :)
    Nå skal mamsen snart legge seg, sliten etter en helg med barnebarn ;)
    Det tikker nok inn en mail til deg i løpet av morgen dagen. :)
    Ha en god natt, og nok en gang : lykke til i morgen! :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Det verste må jo være å gå og vente! Godt at det skjer noe, ihvertfall! Jo før dere får startet på kuren, jo fortere ferdig, og fortere frisk:) Krysser fingrene! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  6. Vil bare sende varme tanker og klemmer til dere.
    Ønsker dere masse styrke og håper dere har gode mennesker rundt dere.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett