Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

fredag 27. mai 2011

En oppsummering ...

Det er nå 10 dager siden forrige
oppdatering,

Først og fremst : 

Ida har vært i FIN form siden siste 
cellegiftkur !!!

Vi hadde en flott 17. mai feiring, med venner,
god mat og ikke minst
masse IS :)


Forrige fredag ( 20. mai )  skulle vi til Levanger 
for blodprøvetaking, det 
viste seg da at Ida hadde forhøyet CRP og det 
ble innleggelse og antibiotikakur...

Ida følte seg ikke dårlig i det hele tatt,
- hadde faktisk ikke følt seg i så fin form 
på lenge,
så dagene på Sykehuset ble
veeeeldig lange....
Mandag fikk vi heldigvis reise hjem igjenn :)

Nye blodprøver på Levanger i går, og 
blodverdiene er såpass " bra " at 
det blir oppstart av kur mandag morgen.

Så nå skal vi nyte helgen hjemme 
før vi atter en gang setter kursen mot
St. Olavs hospital 
 ( søndag kveld ).

Ønsker alle en FIN helg <3 

Klemmer fra Lolita 

1 kommentar: