Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

lørdag 28. mai 2011

Dager...




Et liv kan ha lyse dager
og mange slags dager er grå
mens det er i sorte dager
at livet befinner seg nå 


Du må ikke tro du kan trøste
dertil er sorgen for stor
men gi meg no`n lyse minutter
hvor smilet og latteren bor


Du må ikke tro du kan lindre
ingenting lindrer mitt sår
men ta meg med, midt i sorgen
dit hverdagen fortsatt rår


Du må ikke tro alt er over
selv om jeg smiler og ler
for døgnet har mange minutter
og timer som ingen ser...


3 kommentarer:

  1. Hei :)
    Et vakkert og veldig sterkt dikt.
    Et dikt som griper og som ikke glemmes.
    Tenker på dere!
    Klem med ønske om det beste. :)

    SvarSlett
  2. Såååå nydli eit dikt:-)Sterkt å gripende...<3 Krysse fingran å tænke på dåkk:-)Koz Rønnaug<3<3<3

    SvarSlett