Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

lørdag 14. januar 2012

SISTE blokkbehandling !!!


Det ble oppstart av blokk B tirsdag,
til tross for at Ida fortsatt var forkjølet.

Ida har fått 3 ulike høydose- cellegiftkurer så langt i denne kuren,
og formen er ikke så bra nå......:( 

Heldigvis er dette den siste av de tøffe blokkbehandlingene ! 

( Etter planen skulle Ida hatt en blokkbehandling igjen 
(blokk C ) , men behandlingsprotokollene for høy risiko ALL
er endret på , da det viste seg at behandlingen rett og slett var FOR hard ....)

Vi er ferdige med blokk B neste helg, og så får vi bare HÅPE at vi slipper unna infeksjoner i etterkant av kuren ....

Ønsker alle mine "følgere" en riktig
GOD HELG <3 

Mange klemmer fra Lolita <3 

11 kommentarer:

  1. Lykke te med siste blokkbehandling.Håpe ailt går som dåkk ønske.
    Ein fin lørdag ønskes dåkk :)
    Klæm fra Rita

    SvarSlett
  2. Lykke te <3
    Sende varme og gode tanka te dåkk <3
    Stor klæm fra Mai

    SvarSlett
  3. Stakkar liten venn.<3 Kjenner på meg hvor mye det sliter på dere begge.<3 Lykke til med siste behandlingen.<3 Hvis det er mulig, så kan jeg nevne at både Olivenbladekstrakt og Medoc (blåbærtabletter) skal hjelpe mot immunforsvaret. Tenker så mye på dere begge.<3
    Mange klemmer fra Kirsten<3<3<3

    SvarSlett
  4. Dere er jammen meg to tøffe jenter! Jeg er ikke i tvil om at dere kommer dere gjennom dette også, men føler så med Ida og den røffe behandlingen hun får. Jeg kan ikke engang forestille meg. Krysser fingrene for at hun blir bedre av forkjølelsen og ikke får noen virus i etterkant. Stor klem fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Ååh,stakkars Idamor...ont å vessta at deinn stakkars litje tausa må ha e sånn...lysponkte e at de e siste blokk:-) Tænke kjæmpemy på dåkk å ønske Ida rættle go bedring;-) Snart træffes vi ijænn å de gle vi åss vanvitti te:-D En superduper kjæmpestor klæm te dåkk fra jængen min på Jådårn:-) Koz<3<3<3 Rønnauga

    SvarSlett
  6. Masse lykke til videre! Og stå på, dette klarer dere :):) *Krysser fingre* for at det ikke blir noen infeksjoner også :-)

    Klemmer

    SvarSlett
  7. hei :) tenker på dere! stå på! detta klarer ida, hun er sterk og det er viktig! :D

    fra aurora(b4)

    SvarSlett
  8. Tøffe jenter og tøffe behandlinger...Beundre dåkk for optimismen tross alt !Krysser virkelig fingre, no må det snart gå mot bedre tider !
    Siv Astrid

    SvarSlett