Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

tirsdag 3. januar 2012

Forkjølelse og utsatt cellegiftkur...

Ida har vært litt forkjølet siden lille julaften, 
heldigvis ingen feber eller høy crp.


Fredag var vi på sykehuset Levanger for 
undersøkelse og "godkjenning" for oppstart av kur i 
Trondheim 1 januar.

Legen på Levanger undersøkte Ida og 
ga "grønt lys" for oppstart av 
cellegiftkur.
Så vi pakket full "Lillebilen" , og satte kursen mot 
Trondheim søndag ettermiddag ;)

Ingen legeundersøkelse søndag kveld,
men alt ble gjort klart ( satte in nål i porten og startet
prehydrering) søndag kveld.
Vi pakket ut alt , og kom oss i orden på rommet "vårt" :)
Legeundersøkelse mandag morgen,
og det viste seg da at Ida ikke var i 
"god nok" form til oppstart av kur......:/

Så da var det bare å pakke sammen igjenn, 
og sette kursen hjemover i går ettermiddag :/

Så nå er vi atter en gang i "ventemodus".....



Mange klemmer fra Lolita <3



9 kommentarer:

  1. <3 tänker mycket på er. kramar

    SvarSlett
  2. Håper på snarlig bedring av forkjølelse sånn at hun får begynt på ny kur <3 Klem Ingrid <3

    SvarSlett
  3. ønsker deg god bedring Ida..<3<3<3 tenker på dere<3

    SvarSlett
  4. Uff, dette var triste nyheter, kjære venn. Tenker så mye på dere, vet du.<3
    Mange klemmer fra Kirsten R.<3

    SvarSlett
  5. Mange gode tanker sender jeg dere, fra Marte

    SvarSlett
  6. Hei!
    Huff,det var ikke gode nyheter å få,men håper lillepia kommer i formen snart,sånn at behandling kan starte.Ønsker dere alt godt,og håper 2012 blir et veldig positivt år for dere alle:)
    Ps.Har blitt en stor tilhenger av bloggen din.Fantastisk bra!
    Stor klem fra Monica i Kr-sund.

    SvarSlett
  7. :-( Mmm...sjønne de kainn bli litt vemodig å reis heim no når dåkk va så forberett på å gå på en ny runde me `hardkjør`...Håpe Idamor snart få klarsignal ijænn:-)Nyt dagan som bæst dåkk kainn;-) Tænke på dåkk<3 Koz Rønnauga:-*

    SvarSlett
  8. Å nei så dumt! Håper hun blir fort frisk igjen så dere får gjennomført denne kuren! Så synd når dere var så klare!
    Lykke til og god bedring klemmer =)

    SvarSlett
  9. Æsj så dumt da. Når dere først var der og var klar for å starte opp. Men men, man kan ikke styre disse basseluskene som så mange har for tiden. Har sluppet unna forkjølelse, men fikk betennelse i min allerede raumatiske hofte, så jeg har humpet rundt i jula. Dere får bare kose dere hjemme litt til. Tålmodighet er vel noe dere har fått en viss erfaring med i det siste, kan jeg tenke meg. Klem fra Eli:)

    SvarSlett