Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

søndag 8. januar 2012

Hipp, hipp HURRA !!!

I går ble "lillegutten" vår 20 år !!!

HURRA !!!

<3 RUNE <3



Verdens BESTE sønn og bror ble feiret med "voksen"selskap 
(med kaffe ( og brus) og KAKER :) 
Ida hadde baket "puppekake" !!! :)




.....Og den falt i smak :)

Etter "voksenselskapet" ble det "ungdomsfest" 
i kjellerstua (ca 20 TRIVELIGE ungdommer i huset,- såååå koselig !!! ) 

Ina og Rune


<3 Rune og Ida i Tunisia <3  (2010) 



Ønsker alle en FIN søndagskveld <3 

klemmer fra Lolita <3 

3 kommentarer:

  1. Koselig lesing Lolita :) Så bra at dere koser dere hjemme ;) klemmer <3

    SvarSlett
  2. Gratulere så my me `stor`gut i huse:-) Sååå fin ongdom;-) Ida hi verkele nån kreative gen i kråppen; kjæmpefin kak ho ha baka te storebrorin;-) Nydlie feribilda tå to flotte onga:-) Nyt søndagskveilln dåkk å <3 Lykke te te vækkan, dåkk e i tankan vårres <3<3<3 Koz Rønnaug

    SvarSlett
  3. Så fine og koselig bilder av Rune og Ida.<3 En riktig god søndaskveld til dere også.<3
    Klwm fra Kirsten<3

    SvarSlett