Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

søndag 8. januar 2012

Nå holder vi på å rydde vekk julen ....:/
Og det som forundrer meg hvert år er:
"har vi ikke mere lys på stua???"


For det er nå slik at når vi fjerner juletreet ( med sine lys), adventsstakene og adventsstjernene,
så forsvinner det noen lyskilder :) 



Ja, ja , da må vi bare tenne ennå flere stearinlys,
og DET er jo bare hyggelig <3 





Vi skal snart begynne å pakke litt,
for i morgen skal vi reise til Trondheim igjen....
usikkert om det blir oppstart av blokk B 
da Ida fortsatt er forkjølet , 
(tross at vi er godt igang med antibiotikakur.....).

Men legene i Trondheim ville uansett ha oss "inn" for grundig undersøkelse og "plan" videre....
( det er nå såpass lenge siden Ida fikk cellegift,
så det kan være hun må ha en "ventekur" om blokk B blir utsatt ( igjen....) )

Nå skal vi ha litt "sofakos" med tv og potetgull m/dip 
før vi starter med å pakke :) 

Ønsker alle sammen en FIN søndagskveld <3 

Mange klemmer fra Lolita <3 


4 kommentarer:

  1. JA det blir litt mørkt når en tar bort alle julelys.
    Ønsker dere lykke til i morgen :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med masse telys, det bruker vi mye også <3 Lykke til i Trondheim <3<3<3

    klemmer fra Robert, Lily og Anita <3

    SvarSlett
  3. Go tur te Trondheim:-) Krysse fingran for at Ida snart får start opp,så ho bli fortar færdi;-) Køusikoz fra Rønnaug <3<3<3

    SvarSlett
  4. Merket det selv her hjemme når julen ble pakket bort, men levende lys er jo så koselig nå i vintermørket :-) Lykke til i Trondheim! :-)

    SvarSlett