Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

lørdag 25. september 2010

trenger litt hjelp !!!

Hei, mine venner <3
Lurer på om noen kan hjelpe meg litt..... Ønsker å ha en "liste" på sidefeltet i bloggen hvor jeg kan legge inn bilder etterhvert ? ser jo at mange har slike på sidene sine, f.eks. en for bilder av "stue", "prosjekt" osv.... ( ofte står det "etiketter" som overskrift på disse listene)
Noen som forstår hva jeg mener.....? ( ser jo nå at dette ble ganske kronglete skrevet.... : s )

Blir veldig glad om noen kan hjelpe/veilede meg litt ? <3

På forhånd,- TAKK <3

Lolita :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar