Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

søndag 26. september 2010

nydelig høstvær

I natt var det minusgrader her, både gleder og gruer meg til årstiden som ligger foran oss.....- VINTER .
Noen av tingene jeg IKKE liker ved vinteren: 
  • jeg elsker sol å varme, og DET er det lite av om  vinteren i Trøndelag ;)
  • jeg liker IKKE å fryse, og DET hender det jeg gjør om vinteren i Trøndelag ( forrige vinter var det flere dager hvor temperaturen lå på under 30 minus !!! DET er kaldt det !!!)
  • jeg liker IKKE å måke snø ( og DET må man faktisk i Trøndelag !!!)
  • jeg liker IKKE å gå på ski ( selv om jeg er Nordmann og født med ski på beina ;) )
Noen av tingene jeg LIKER ved vinteren :

  • jeg liker at det blir mørkt ute om kvedene, fyre i peisen og tenne MASSE stearinlys:)
  • jeg liker at det er kaldt ute, så lenge jeg har det godt å varmt inne :)
  • jeg liker at alt blir hvitt ute, "rent og pent" med snø :) 
  • jeg ELSKER julen <3<3<3 og alle forbredelser som hører med til denne helt utrolig koselige høytiden <3 årets høydepunkt !!! :)

Kort oppsumert har jeg vel et 50/50 forhold til årstiden som venter oss ;)

I dag har vi i alle fall strålende fint høstvær , blå himmel og SOL :)
MÅ nok ta en runde ute i løpet av de nermeste dagene, og rydde inn ting og tang som hører sommeren til ;)

Ha en strålende dag <3

noen av tingene som bør ryddes inn snart...... ;)

høsten er her ......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar