Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

fredag 24. september 2010

prosjekt.... :) fortsettelse følger ....

Om dere trykker på linken " Love My Home" øverst til høyre på dnne siden, kommer dere direkte til vår Facebookside :) velkommen til å ta en titt <3
  Idag var jeg så heldig å få invitasjon til frokost hos mine gode venn, Aina <3 såååå koselig <3



etter en laaang frokost begynte vi å ta noen få bilder av "prosjektet" vårt





Pus ville være med på noen bilder :)

GRIP DAGEN <3

følg oss på facebook : http://www.facebook.com/pages/Love-My-Home/163206240363566?v=photos#!/pages/Love-My-Home/163206240363566?v=info

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar