Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

onsdag 3. august 2011

HJEM IGJENN ...

I går hadde vi en fin dag i Namskogan Familiepark,
(litt vel god temperatur, 30 grader i skyggen,
- MEN vi klager ikke :)

Vi dro direkte fra Namskogan til St.Olavs i går kveld,
endelig klar for oppstart av kur !!!

Vi har nå gått å ventet på dette i så lang tid...
   
Det ble tatt blodprøver sent i går kveld,
bare for å være på den sikre siden med 
tanke på kuroppstart i dag...

Men ...
slik ble det ikke...
Immunforsvaret er på vei ned igjenn... :(
Og Blokk A er igjenn utsatt på ubestemt tid...

Så vi fikk reise hjem fra Trondheim i dag
( med blandede følelser,
- glede over å få være hjemme !!!
og litt " nedtur " over å ikke få
komme igang med den nødvendige
behandlingen ... ) 


Nye blodprøver på Levanger på fredag,
og har ikke de nøytrofile ( immunforsvaret ) steget til da
blir det å ta blodprøver hver dag fremover 
helt til verdiene er høye nok
til oppstart av enda en hard
cellegiftkur...
Så da er vi atter en gang i " ventemodus "...

Vi skal nyte dagene hjemme så godt vi kan 
( som vanlig)
glede oss over det fine været ,-
og at Idamor er i særdeles FIN form !!! :) 

Vi har blitt ( super- ) flinke til å nyte 
og glede oss over små ting,
og sist men ikke minst 
GRIPER VI DAGEN :)

CARPE DIEM !!!

Vil til slutt  takke for alle varmende, 
støttende og gode kommentarene jeg får her på bloggen
- alle gode ord,varme tanker og lykkeønskninger 
betyr så utrolig mye for meg <3 

TAKK, ALLE SAMMEN <3 <3 <3  

Varme sommerklemmer fra Lolita :)


 

7 kommentarer:

  1. Jeg har tenkt så mye på dere, og også på hvordan det går. Krysser fingrene for at det går rette veien.
    Mange klemmer fra Kirsten Reinertsen

    SvarSlett
  2. Så dumt da, nå som dere var forberedt på å starte opp igjen. Men men, man kan ikke råde over slike ting, dessverre! Krysser fingrene for at immunforsvaret gjør et byks! Dere får kose dere så godt dere kan hjemme. Jeg regner med at Ida slapper mye bedre av i sin egen seng. Stor klem og varme tanker sendes deres vei:)

    SvarSlett
  3. Blir vel litt sånn et steg fram og to tilbake følelse... Håper det orner seg fort! Er nok slitsomt og gå slik og vente! Tenker på dere:) Klem

    SvarSlett
  4. åååå, så dumt!!
    Men godt og høre at Ida er fin i formen om dagen;))
    Så får vi bare fortsette og krysse fingrene ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei igjen <3 Det var no synd at det ikke vart denne gangen heller ettersom dere har gått å venta på å få begynne. Men så godt at Idamora er i fin form <3<3. Trur det er fint at dåkk får vær sammen all innimellom. Både for Ida og selvsagt mor og far. Masse varme tanka og masse klem fra oss all <3<3<3 Hilsen Iren og co.

    SvarSlett
  6. Lykke til videre Lolli, Idamor, Rogern og Runi! savner dere utrolig mye! flytter om noen dager så blir jeg nok borte for godt, hører ikke hjemme her lenger. Jeg vet fremtida ser lys ut for dere for sånne mennesker som dere fortjener bare det beste. Veldig stor klem til dere alle, og takk for fin tid sammen. Hils til resten av gjengen.

    Puss & Kram från Klara

    SvarSlett
  7. Jeg er året gamlere enn Ida, og hadde gledet meg kjempemye til hun skulle starte på ungdomskolen sammen med oss alle der, men så måtte dette komme opp da ;s
    Tenker utrolig mye på dere, og håper det går bra! Det er bare så ufattelig når der plutselig skjer... Og Ida er jo kun 13 år, hun fortjener ikke noe av dette! Hun skulle jo vært frisk og fin, og ute og hatt kjempe mye moro sammen med oss andre!

    Dere er så sterke, kjemp videre! Dere har så mange som tenker på dere, støtter dere og vil dere kun det beste videre, bekjente, venner og ukjente tilogmed.

    Varm klem fra Silje<3

    SvarSlett