Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

fredag 18. mars 2011

Fredagskveld

Hei,alle sammen , - da er det endelig fredag <3   

" Helgefreden " har senket seg i huset, nå er det tid for familiekos <3 


Har tent lys, og sjokoladeskålen står på bordet ! :)

Jeg er storforbruker av lys......(....og sjokolade...............), istede for å ha lysene liggende i en skuffe har de nå kommet fram " i lyset " . De ligger nå i et gammelt traug : 



Må legge med noen bilder av en nyinnkjøpt klokke , synes den er nyyydelig , ja faktisk så fin at jeg måtte kjøpe to stk ;) ( men det gikk bra, de kostet faktisk bare 69,- kr pr stk !!!!! )






Litt vårstemning i stua, liljer i en potte - enkelt og dekorativt <3  








Til slutt ett lite stemningsbilde fra kjøkkenet : 


Ønsker alle en FIN fredagskveld !
Klem fra Lolita <3

5 kommentarer:

  1. Utrolig fine bilder, har du virkelig så mye fint, her kommer jeg til å kikke innom både titt og ofte. Hvor har du kjøpt den klokken? Utrolig fin! Ha en fin fredag kveld :)

    SvarSlett
  2. Fredag er noe for seg selv.. Tid til kos og å lese blogger :) Så fine og koselige bilder du viser! Mange fine ting! Likte skapet ditt veldig godt.
    Riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Så fine bilder du viser.
    Koselig blogg, legger meg til som følger.
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  4. Koselig blogg,mye fine bilder :)

    SvarSlett
  5. Koselig du har det :) Og du formidler det veldig godt med bildene dine.
    Ha en fortsatt fin fredagskveld.
    Hilsen Inger

    SvarSlett