Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

torsdag 31. mars 2011

At livet.....

.....kan bli snudd opp ned på ett brøkdels sekund har vi nå smertefullt fått erfare.....



Vi ligger nå på St Olavs Hospital i Trondheim, ( kom hit 21/3)  hvor vår elskede datter har fått diagnosen Leukemi.  Vi er igang med behandlingen.

Det at noen trøstende sier at "vi skjønner hvordan dere har det", blir helt feil,- INGEN ( som ikke selv har vært oppe i en slik situasjon)  SKJØNNER HVORDAN VI HAR DET !

Vi tar en dag av gangen, og ordene  "CARPE DIEM" har nå fått stor betydning - GRIP DAGEN <3

Klemmer fra Lolita <3

7 kommentarer:

  1. Håpe ailt går bra me dåkk aill... ferfærdeli når nå sånt sjer ei som e så ung..;(
    Hæls Ida go bedring ;) Herre klare dåkk!

    Hedegart

    SvarSlett
  2. Hei dere....
    Jeg kan ikke si noe annet en at jeg tenker på dere. Selv om dere ikke vet hvem jeg er, så skal jeg tenne et lys i kveld og ønske meg et ønske for. Gud være med dere ...Han tar alltid vare på de mest sårbare..

    SvarSlett
  3. VARME tanker dere vei og HÅPER lille gullet deres blir bra <3

    SvarSlett
  4. Så fryktelig trist, dette må være veldig vanskelig for dere. Sender all min varme og styrke, og håper hun snart blir frisk.
    Vi tenker på dere <3

    Maria Solhøi

    SvarSlett
  5. uff så trist og høre da, sender varme tanker til deg og din familie. og ønsker dere lykke til klem klem fra Kristin Berg eks klassekamerat

    SvarSlett
  6. Kjære, kjære Lolita! Snubla tilfeldigvis over bloggen din igjen i dag, og så dette innlegget. Mange varme tanker til dere, det er så lite annet man kan si... <3

    Klem fra Rachel

    SvarSlett