Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

tirsdag 8. mars 2011

Fra barnemunn :)

Når man er sånn førti eller femti år, slutter damene å legge egg. Det vil si at de ikke lengere kn produsere folk. Hekkingen begynner i fjortenårsalderen og varer helt til middelalderen!

Bestemødre har veldige store behåer. De er så store at jeg får hele rumpa og to knær inni den ene rundingen. I den andre kan broren min sitte!

Gamle jomfruer vet ikke hvordan menn skal brukes!

En bestemor er en som hele slekten kommer ut igjenom. Da er det ikke så rart om hun er blitt litt slaskete i skinnet!

Hvis Gud hadde holdt det han sa om å la barn komme til seg, hadde vi ikke trengt barnehager!

Faren min sier at moren min er bevistløs når hun kjøper klær!

Du må finne en som liker de samme tingene som deg. Hvis du f.eks liker sport, må hun like at du liker sport, og hente chips og brus til deg mens du ser på sporten!

Jeg er så glad for at jeg er født av mamma og pappa, det må være fælt å bli født av noen man ikke kjenner!

En ektefelle er den fellen man går i når man gifter seg!

Arsenikk er et sterkt krydder som lett kan ødelegge hele middagen!

Først blir man celle, så blir man barn, så blir man mamma, så blir man bestemor, så blir man oldemor. Til slutt blir man gjørme!

Det er mange i himmelen: Alle de som er døde er der, pluss Gud og Jesus og Den dårlige ånde!

Mamma’n min er veldig pen, for hun har så lange pupper!

En svigermor er straffen man må ta når man gifter seg med en person man ikke kjenner så godt!

Jeg vil ikke begraves når jeg blir gammel, for jeg klarer ikke å ligge så lenge under jorden uten å puste. Og så er det så ekkelt å få jord i nesa. Da er det nesten bedre å bo på gamelhjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar