Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

mandag 31. januar 2011

Jeg fant, jeg fant ...

Jeg fant, jeg fant !!! 
- ETT GLASSLOKK !
"Lolita, hva skal du med den???"
Å, jeg har slikt å gjøre, jeg har slikt å føre, jeg finner vel på noe lurt...





Jeg fant noe igjenn!!!
"Hva fant du NÅ da ?"
Jeg fant noen overføringsmerker som jeg kjøpte for LEEENGE siden, de kan jeg ha på glasslokket :)





JAAAA, jeg fant, jeg fant !!!
"Hmmmm, hva fant du nå da.....?"
Jeg fant ett gammelt fat, som passet akkurat under glasslokket, og litt blondebånd og noen lys..
"Hva skal du med dette da ?"





 Jo, nå skal du se, sånn ble det :)




 Jeg fant, jeg fant !!!
"......hva fant du nå da....."
Jeg fant en plass å sette den !!! :) 








 Jeg, fant , jeg fant !!!
"jaha....., hva fant du nå da....."
Jeg fant MYE rart :)
"kast det, vi har ikke plass !!!"
Ååååå, jeg finner vel ett lite hjørne ;)






I sverige :
"jag, hittade, jag hittede !!!"
"vad hittade du nu då...."
"Oj, oj ett gammalt traug !!"
"åååå, vad ska du med det , det e ju sprukket och i sønder, inget att ha ! "






 Åååååå, jeg fant , jeg fant.... jeg fant de små, søte skøytene til Ida <3 
"Lolita, hva skal du med dem , Ida har jo vokst ut av dem for MANGE år siden...?"
De skal jeg henge på veggen !!!
".....jaha...."







Jeg, fant, jeg fant ! En gammel vindusramme, uten glass !!
"HVA SKAL DU MED DEN ???"
Den skal jeg henge fine duker, putevar og annen småstæsj på :)








 Jeg, fant, jeg fant !!! - Ett gammelt vindu MED glass :)
 "....mhmmmm...."
Det skal bare stå i ett hjørne, med ett gammelt putevar hengende over :)






Lolita, alias Espen Askeladd, ønsker alle sammen en FIN kveld, og husk : denne uka går fort, i overmorgen er det allerede onsdag ;) 

1 kommentar:

  1. Hei hei
    Helt supert å være Askeladden, iallefall når du er så heldig å finner så mye fint :))

    SvarSlett