Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

mandag 24. januar 2011

Dukkevogn...

Nede på kjellerstuen har det stått en gammel dukkevogn.......   lenge......
I dag "flyttet" den opp på stua :) 

Har litt lyst til å lakkere vognen hvit, men er litt usikker....Den får være som den er en stund, så får vi se ;)


Nå har det blitt litt "pynt" på vognen, "båndet " som ligger over "kalersjen" (hvordan staver man egentlig dette ordet....???) er egentlig ett hårband som jeg kjøpte på Bik Bok - fin til å pynte med ;)  Brukte ett blondeskjerf som "laken" :)

Bamsefar ligger godt <3


Sist jeg var i Sverige kom jeg over dette søte sølvfatet med tilbehørende små søte glasskopper , se så fint det ble med telys <3



Ønsker alle sammen en FIN uke <3

2 kommentarer:

  1. Nehei, spør du meg må du ikke finne på å male vognen hvit! Den er jo ekte, slik den er nå. Maler du den vil den miste all verdi, og skulle du angre så går det ikke an å få fjernet malingen slik at resultatet blir bra. Dessuten synes jeg den er en fin kontrast til det lyse.

    Og det fatet med kopper var skikkelig fint! :)

    SvarSlett
  2. letter etter samme dukkevogn overalt. Vill ikke du selge den?:)

    SvarSlett