Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

søndag 16. januar 2011

ferdig med julen ...

Hei, alle sammen :)
Ja, nå er vi trygt tilbake i hverdagen igjenn, med arbeid og skole og alt det andre som hører til .... :)

Jeg har mange ganger påpekt at jeg ELSKER julen og alt som hører høytiden til, men jammen er det godt når man er "ferdig" med den også :)
Jeg er veldig glad i å pynte til jul, men er også veldig glad i å "pynte den bort " :)

Jeg bli like overrasket hvert år; når alt av adventsstjerner, adventsstaker, juletrelys m.m. er pakket bort, står jeg der : Har vi det virkelig så mørkt i huset ? ;) Flere som kjenner seg igjenn i dette ? :)

Ser fram mot lysere tider, og nå går vi  den "rette veien " , merker for hver uke at dagene blir lengre :)

Ha en fin dag, mine venner <3

Her kommer noen bilder fra kjøkkenet :

Denne søte boksen fikk jeg i julegave <3




Kakefat fra IKEA  <3


1 kommentar:

  1. Jo jeg kjenner meg igjen der :) Kjøkkenet ditt var kjempe fint uten julepynt og da! Kjempe koselig!
    { Natalie }

    SvarSlett