Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

lørdag 12. mai 2012

Kunstig eller ekte vare......

Er det noe jeg virkelig mangler 
så er det 
"grønne fingre" ! 

Selv de plantene som er enkle å stelle med
overlever ikke lenge hjemme hos oss....

Derfor går jeg ofte for kunstige planter :) 

Her kommer ett lite bilderas ;)











Dere husker kanskje denne nydelige
jasminen ? :


Den ser nå slik ut : 


Takket være gode venner ( som forsatt har troen på meg) 
har jeg nå 2 planter i "ekte vare" som står
inne å venter på bedre temperatur så de kan få flytte ut :)



(disse har nå fått gjødsel og stelles så godt jeg bare kan, så da er det bare å krysse fingrene :) )

Ønsker alle mine lesere en riktig , blomstrende helg <3 

Klemmer fra Lolita <3 

8 kommentarer:

  1. Jeg også liker "falske" planter. Når man er så mye borte som vi er, så går det ikke med vanlige planter<3

    Ha en god helg.<3

    Mange klemmer fra Kirsten

    SvarSlett
  2. Jeg har mest ekte planter, men også noen fake. Det er ingen sak med kunstig når de er så fine som dine. Kjempefine bilder, og så mange nydelige detaljer. Helt i min smak;) Ha en fortsatt fin lørdag!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. He,he... slike blomster har jeg sett mange av i mitt hus også :)

    Men det gjelder bare å finne de som trenger lite stell..

    God helg.
    Klem

    SvarSlett
  4. he,he er nok litt lik deg der ja gitt:)

    SvarSlett
  5. Bra vi er forskjellige - jeg har i overkant mange planter i huset. Får stadig spørsmål om det er gartneri eller interiørbutikk de må finne seg å bo i... :-))
    Gjør som det passer deg, dagens kunstige planter ser ikke spesielt kunstige ut...
    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  6. Kjæmpefine bilda Lolita :-) Sjer jo ækte ut spør du meig ;-) Kainn itj skryt på meig grønne fingra i heiller,så i kainn dessværre itj ji deig nå tusntips heiller :-D Go hælg ønskes dåkk fra meig å mine <3<3<3

    SvarSlett
  7. hehe,jeg også har nesten bare kunstige planter,de er lettest liksom;)
    fin blogg du har,har lest litt gjennom den og må bare få si at for en nydelig datter du har,og så tapper.
    legger meg til her hos deg:)

    SvarSlett