Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

søndag 23. oktober 2011

En liten oppdatering :





På fredag kom pappa og storebror -
det er såååå godt når vi er samlet hele familien <3 

I går var pappa og Ida på handel,
- de kjøpte gaver til meg !!!

Og gjett om jeg ble glad !! 
( så glad og rørt at tårene trillet....)


<3 <3 <3 

..... og jeg er SÅÅÅÅ glad i dere, Roger, Rune og Ida !!!
Heldige meg <3 

Tidligere denne uken fikk jeg en "tenker på deg" - gave 
fra snille, omtenksomme, søte Hege som jeg har blitt kjent med her på Barn 4 : 

Nydelig te ....

..... vakkert lys....

...og denne søte fyrstikkesken <3 

Såååå koselig !!!

Har helt glemt å fortelle at jeg har lært meg å HEKLE !!!
Tidligere i sommer fikk jeg ett lynkurs, her på Barn 4, av min kjære , gode Anniken <3 

Og jammen klarte jeg å hekle ett pledd : 



(Når jeg startet dette "prosjektet" var jeg bestemt på 
å hekle ett sengoverkast til dobbelseng....
hmmm.... litt stort prosjekt for en nybegynner....
revurdering : jeg hekler ett overkast til enkeltseng....
ååååååå..... det tar såååå lang tid !!!!
Sluttresultat : Ett LITE pledd som NESTEN dekker hele kroppen !!)



Nå er det ett nytt prosjekt på gang - dere skal få se snart ;) 

Greit å ha noe å holde på med, det blir lange dager...

Vi har nå vært på St. Olavs i 3 uker, og lengre blir det...
Ida`s immunforsvar er fortsatt på 0,0....
  Ida får jevnlig påfyll av både blod og blodplater....og vi er på dag 10 med antibiotikabehandling...

Krysser fingrene for at det SNART snur så vi får reise hjem en tur <3 <3 <3 

Ønsker alle mine lesere en RIKTIG GOD SØNDAG <3 

Og atter en gang : 
Takk for alle støttende , varmende og oppmuntrende 
kommentarer !!! 



11 kommentarer:

  1. så bra at du også blir litt skjemt bort med gaver av dine kjære.... fortsatt god bedring t ida, klem linn therese

    SvarSlett
  2. nydelig gaver du har fått, Lolita <3
    og jeg vil si at du fortjener alle gaver du får <3 ble helt imponert over at du har klart å hekle noe så flott, til å være nybegynner!
    Håper Ida er ved godt mot...flinke, sterke jenta!
    klem tone

    SvarSlett
  3. Så koselig å se de flotte presangene du har fått. Nydelig heklepledd, flinke deg. Jeg har heklet mye før i tiden, drakter til meg selv, babyklær både til mine små og til andre, etc. Hekling er gøy, men nå blir det ikke noe av for fingrene vil ikke være med meg. Håper alt går rette veien med Ida. Mange varme klemmer fra Kirsten i Marbella

    SvarSlett
  4. Kjempefine gaver du fikk. :)
    Pleddet var nydelig. :):)
    Alle gode ønsker for Ida, krysser fingrene for at dere får en tur hjem. :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Du har brukt all din tid til å tenke på andre, og spesielt Ida, så at noen tenker på deg og skjemmer deg bort litt er så koselig. Det både trengte og fortjente du;) Flotte gaver! Oj, tenk å hekle et så vakkert pledd som nybegynner, da! Har heklet i mange år jeg, men som den utålmodige sjelen jeg er, har jeg ikke orket å lage et helt teppe;) Jeg krysser fingrene for at immunforsvaret til Ida bedrer seg så dere får reise hjem og kost dere litt. Ha en fortsatt fin helg! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  6. Oi, så mye fint du har fått;)
    Så snille de er med mamma'n ♥
    Og det er nok vel fortjent!!

    Kjempeflott teppe du har laget, nydelige farger...
    Jeg har og lyst til og lære meg og hekle;)

    Ha fortsatt fine dager, tross alt!
    For dere koser dere vel masse sammen, selv om rammen og settingen ikke er noe god...
    Tenker masse på dere ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Så fine gaver du har fått Lolita! Garanter vel fortjent =)
    Imponert over at du har klart å hekle et teppe jeg! Kjempefint er det =)
    Fortsatt god bedring til Idamor =)
    Tenker på dere rett som det er =)
    Klem Line

    SvarSlett
  8. Kjempeflotte og velfortjente gaver du har fått Lolita <3

    Åååh så nydelig teppe du har heklet!! Har ikke turt å begi meg inn på hekling en gang jeg ;) Litt nybegynner strikking her, men ellers ikke stort av håndarbeid :)

    Krysser fingrene for at dere snart får en tur hjem <3

    Store klemmer fra Robert, Lily Hedvig og Anita <3<3<3

    SvarSlett
  9. hei igjenn. Så kosli å sjå at dåkk kan samles hele familien sånn innimellom. Flink til alt du Lolita :-) Vi krysse alt vi har for at det ska gå framover med Ida så at dåkk får hjem snart. Du må hils så my til Ida fra oss og masse varme tanka og klemma fra oss <3<3

    SvarSlett
  10. syns at mamma- Lolita som tenker på "alle" andre fortjente gave ! Stolt av at du har lært å hekle, det er aldri for seint å lære nye ting....krysser fingre for Ida og hele familien !!!!!

    SvarSlett
  11. Kjære Lolita:-)Bloggen din e heilt hæli å gå in på,du e sååå flink;-):-)Trivele at dåkk fikk samles heile fammen i hælga,gått te gutan å få vårrå lamme dåkk tausin å vil i tru:)Håpe dåkk stokosa dåkk<3<3<3 Vi tar sånne stuinni litt for jitt...Kjæmpe hælie gava som du hi fått da:-) Dæm ha du verkele fortjent,å i sjer at dæm ruinnt deig veit ka du like:):):)Å at du ha vørti ei "hækkeldame" e jo arti da,du e jo styggflink!!Teppe va jo nydli å fargevalge syns i va knaill:-)Derre ha du teke på!:)Ønske Ida rættle go'bedring å håpe at dåkk snart får heim en tur<3 Tænke myttji på dåkk<3 Stor koz å klæm fra Rønnaug å co<3<3<3

    SvarSlett