Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

tirsdag 22. februar 2011

Perfect Home

Hei <3

Nå har varene fra Perfect Home kommet, og de var såååå fine!!!

MEN, jeg fikk altså ett LITE problem...... ett lite plassproblem..... ( ja, ja, ja det begynner å bli litt fullt på stua....:p)

Så det nyyyyydelige skapet og tilhørende trekurv, fikk oppholdstillatelse på soverommet ;)
Her kommer noen bilder :


Brødboks :)

Morgenstund har gull i munn :)
Dette skapet fikk plass på soverommet......

Sammen med denne søte "trekassen " :)
Soverommet <3 Som dere sikkert ser er ikke dette et "bra" bloggebilde..... Sengetrekket er jo bare såååå skrukkete, men dette kommer av at Idamor lå å slappet av i sengen like før jeg tok bildet :)

Legg til bildetekst

Homemade by Lolita :)


Kveldslektyre :)  (..... ligger bare til pynt på kommoden :p ) Ha en FIN tirsdagkveld alle sammen <3  Lolita ;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar