Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

onsdag 16. februar 2011

Neste stil ... ?

Her en kveld, når jeg var midt i omflyttingen av pynteting m.m, sa min kjære : 
"Huske du på når du villa ha heilt mørk stil ?"
"jaaaa, men det e LEEENG sia...."
"Nei, ikke så vældi leng sia, for ett år sia va itj  det ein eineste lys ting på stua " ;)
"Når ska du skift stil igjenn da ?"
"AAAALDRI !!!, Like herre stilen sååå godt "
"Du kjæm te å skift stil igjenn sjø, heilt sekkert ":)


Dette var ord til ettertanke det.....
Han har sikkert rett, selv om det slett ikke kjennes ut slik nå ;)
ELSKER  Shabby Chic / fransk landstil  <3 <3 


Kanskje det blir fargerikt interiør neste gang..... ;)
(veeldig langt ifra stilen jeg har i dag i allefall !!! ;)















Uansett hvilken stil det blir ( jeg tror ikke det blir denne fargerike i allefall, ikke helt "meg")  
er det LEEENGE til stilskifte her i gården - bank i bordet ;)


Hvilken stil har /liker DU ? <3 
Ha en strålende kveld , fargerik eller ikke ! :) 

2 kommentarer:

  1. Nåååååååååååå...... tru itj d bli nå nymotens stil her i kåken heiller nei. I aillfaill vess`n ska døm ætti fargan som kjæm, kjenne æ vart litt skeptisk no ja ;)
    eillers så syns d va ein ailler så liten tankevekker husbonden kom med ja :)
    klæm fra meg Tone

    SvarSlett
  2. Neeeeei...Ikkje slike fargar her i gården! ;)

    Kjempe fin blogg du har med mykje lekkert interiør og inspirasjon.

    Tusen takk for slike fine ord frå deg♥

    God onsdagskveld:)

    Klem frå AStrid♥

    SvarSlett