Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

søndag 13. februar 2011

Morsdag :)

Gratulerer med dagen alle heeeerlige mødre der ute ! :)
Håper alle har hatt en FIN dag, og har blitt oppvartet ekstra mye <3



Jeg fikk så fine morsdagsgaver , se her :

Nyyydelige gaver , I LOVE IT !!! <3

Se så fin den ble med lys i ;)

FLOTTE ROSER <3

koselig stemning med levende lys <3 (........ og for dere som er observante; ja, det er en adventsstake som står på bordet, tenkte å bruke den hele året jeg, fordi den er så FIN :) 


Til slutt noen kloke ord for dagen ;)

Fant denne lille søte historien, det er jo  morsdag - så til alle fantastiske mammaer; Jeg var ute og gikk med min 4 år gamle datter. 
Hun plukket opp noe opp fra bakken og puttet det i munnen. 
Jeg tok det fra henne og sa til henne at det fikk hun ikke lov til. 
Hvorfor det?, spurte hun 
Fordi den har ligget på bakken og du vet ikke hvor den har vært, den er skitten og kan være full av bakterier, svarte jeg. 
Da ser hun opp på meg og sier full av beundring Mamma, hvordan vet du alt dette ?? 
Jeg var nødt til å tenke raskt. "Alle mammaer vet sånt, det er en del av mammatesten. Det er sånne ting vi må vite ellers blir vi ikke mammaer". 
Vi gikk videre en stund og min datter var stille i 2 - 3 minutter før hun plutselig utbrøt; Nå forstår jeg!!. Hvis man IKKE klarer testen - da blir man pappa !!!! 
Akkurat, svarte jeg.


HA EN FORTSATT STRÅLENDE KVELD <3 <3 <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar