Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

fredag 19. november 2010

Jippi , en Award :)

Jeg har fått min første award fra Silencia :)


Med denne awarden følger en utfordringer om å fortelle 3 ting man liker å gjøre.
Jeg liker å gjøre så mye, så dette ble litt vanskelig ...
MEN her kommer topp 3 (eller....?) : 

1: Jeg elsker å være sammen med familien min <3
(men trives godt med alenetid også, 
hvor jeg kan kooose meg med interiørblader)
2: Jeg liker interiør, flytte om på pyntegjenstander(og møbler), og
finne noe spesielt, som ingen andre har på et loppemarked !!
3: Jeg liker å forberede til julen <3 
med julegaveinnkjøp, 
lage juledekorasjoner, 
og bare nyte førjulstiden og julen .
ELSKER julen <3 



Dette tror jeg kanskje ble LITT juks..., ble dette bare 3 ting da mon tro...
Utfordringen sendes videre til følgende 5  flotte blogger :
(alle disse er verdt ett besøk ! )




3 kommentarer:

  1. Hei på deg.

    Gratulerer med så fin award. ;o) Å takk for at du gav meg den. Skal blogge om deten av dagene, men nå har jeg et par andre prosjekter jeg må blogge om først. hihi Men tusen takk skal du ha uansett. ;o))

    Så fin blogg du har, og et utrolig fint hjem. Likte headern din godt. ;o)
    Takk for hyggelige ord inne hos meg også da. ;o)

    Ha en super helg videre.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  2. Hei igjen. ;o)

    Give away hos meg.

    Klem Simone ;o))

    SvarSlett
  3. Hej

    Jeg er vild med at følge jeres smukke hjem og søde ideer.

    En hilsen fra Danmark
    Frøken Anker
    wwwFroeken-Anker.dk

    SvarSlett