Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

søndag 14. november 2010

Inspirasjon i travle tider...

Hei, alle sammen :)
Nå er det leeenge siden jeg har blogget...  - travle tider...
Men her kommer omsider ett lite innlegg :)

I dag er det farsdag, og det er snart på tide å vekke far i huset med
Pakke 

og kake :)


Ssenere i dag  har jeg tenkt å gå en tur i skogen for å se om jeg finner noen kongler..under snøen... og litt grønt , kanskje noe mose og lyng... og granbar, det finner jeg i allefall :)
Har planer om å bruke naturmateriale  i juledekorasjoner i år, se så fint det kan bli :








 







Ønsker alle en strålende søndag <3

1 kommentar:

  1. Hei!
    Her var det masse fin inspirasjon å finne!
    Lykke til med kongle-letinga foresten.. ;-)

    Gardinene du kommenterte, har jeg laget selv ja, med en lin/brun farget gardin og en blondegardin fra Ikea, som jeg sydde fast utenpå den andre.. Voila,- fortsatt blondegardin-preg, men litt lunere gardiner..

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett