Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

fredag 5. november 2010

før og etter....

Hei, alle sammen :)
Her kommer en liten før og etter serie av stua :)
( ganske mye lilla i stua i mars ;) )






Lilla daybed ;)


Her har gardinene blitt skiftet ut ser jeg, de var også lilla.... nemlig..... ;)




slik ser "kosekroken" ut i dag :)



Lilla puter og matte ;)




Sofakroken i dag :)


Mørkt ja...... ;)



Nå er det lysere :)





før........




...... og nå...... :)


Sofabordet før...... :)




...... og nå ...... :)


Før......






Før......






nå :) 


Skriv gjerne en kommentar, - da blir jeg GLAD :)


Ha en FIN fredags kveld <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar