Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

torsdag 30. desember 2010

Oppe på himlen langt fra det fjerne, sitter en engel på den vakreste stjerne. 
Den er sendt fra mitt hjerte til deg.. 
Og hvisker et stille gledelig jul fra meg...

1 kommentar:

  1. Er veldig glad i engler, og denne var kjempesøt. ♥ Og et herlig juledikt du har skrevet her. :)

    Ønsker deg og dine et godt nytt år ! ♥

    Nyttårsklem fra Anette

    SvarSlett