Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

søndag 19. februar 2012

Vi er hjemme !

Torsdag kveld kom vi  (endelig ) 
HJEM <3 

Etter nesten 6 uker i Trondheim var det 
VELDIG godt å komme hjem til pappa og 
storebror Rune <3 

......og få sove i egen seng ...... <3 

Vi koser oss veldig , ren LYKKE og få være hjemme !

Ønsker alle mine kjære følgere en riktig
FIN søndagskveld :)

Mange varme klemmer fra Lolita <3 

6 kommentarer:

  1. He,he :)
    Sånne varmeflasker har barna mine på hytten også( fikk i julekalenderen)


    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg med dere, min kjære venn.<3
    Mange klemmer til dere alle fra Kirsten

    SvarSlett
  3. Så deilig! Endelig! Nå må dere bare kose dere alt dere orker! Ha en fin ny uke.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  4. Herlig!!
    Kos dere masse i heimen =)
    KLEM KLEM

    SvarSlett
  5. Godt at dere er hjemme igjen. Jeg var borte bare fem netter men syns det var kjempegodt å komme hjem til egen seng og sin kjære. Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  6. Så gått at dåkk fikk kåm heim te hælg å te vinterferi:-) Håpe dåkk storkose dåkk å nyte dagan;-)Nydli me myttji snø ut å innimellom sjer jo sola fram å! Deinn skin fer dåkk<3<3<3 Koz Rønnauga

    SvarSlett