Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

onsdag 21. desember 2011

En liten sniktitt - Ida`s rom

Her kommer en liten "sniktitt" inne
på Ida`s rom :
 (vi er ikke helt ferdige ennå.....)

(synd jeg ikke har noen "før" -bilder.... rommet var ganske annerledes: brystpanelet var malt MØRK sjokolade - brun , og strien var KNALL turkis ! :) Nå er alt malt hvitt, fargen heter CHI. Nytt gulv fra IKEA.) 


Søte gardiner fra Kremmerhuset <3 





Oj, her har det gått  unna i svingene,
ser det henger igjenn litt beskyttelsesplast  på lampen ;) 

Søøøøøøt lykt <3 


Flere bilder kommer når vi er helt ferdige ;)

Ønsker alle nye følgere 
HJERTLIG VELKOMMEN <3 

Klemmer fra Lolita <3 

5 kommentarer:

  1. Så flott pikerom!
    Lyst og delikat ♥
    Der tipper jeg det er godt for Ida og slappe av mellom slagene;)

    Jeg har lyst til og gi Ida en liten ting... så hvis dere ønsker og gi meg adressen deres, så send den til line@frue.no ♥

    Ha fine juledager;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. For et flott jenterom, kan tenke meg hun er kjempe fornøyd :-) Mange fine detaljer som bidrar med god stemmning :-)

    God jul :)

    SvarSlett
  3. Rommet blir jo kjempefint! Vakre detaljer. Ha en fin bittelille julaften. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig rom. Gleder meg til mer bilder.<3
    Mange klemmer fra Kirsten R.<3

    SvarSlett
  5. Åh,så fint de vart:-)Kjæmpehælie gardina å tilbehøre e jo så jænnomført:-D Der vil i tru Idamor vil kos seig ja:)Ønske dåkk nån kjæmpefine juldaga å håpe formen te Ida e såpass bra at a klare å nyt dagan:-) Stor klæm te dåkk aill 4,gla ti dåkk<3<3<3 Rønnauga

    SvarSlett