Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

lørdag 16. oktober 2010

Dagens kupp !!! del II

I dag har jeg gjort nok ett kupp !!!
Denne gangen var det tilfeldigvis 40% avslag på alt i  Princess butikken !!! :)
jippi !!!
Kjøpte bl.a. noen FINE sengoverkast, som jeg skal dekke over den sorte sofaen ( som ikke passer inn i stilen lengre....) med :)
bilder kommer i morgen ;)

dette blir altså et "før" bilde :


 Denne sofaen skal altså dekkes med dette :



I morgen kommer "etter" bildet , tror det blir bra ;)
Kjøpte også noen nyyyydelige putetrekk :



Ha en super kveld alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar