Bildet mitt
Jeg er en kreativ og positiv dame på 38 år som er litt over gjennomsnittet interesert i interiør :) Mitt hjem er under stadig forandring, her flyttes det om og oppgraderes stadig.... På bloggen min kan du bl.a. følge mine små "interiørprosjekt" :) ................................................................................................................................................................................. 21/3-11 FIKK VÅR ELSKEDE DATTER DIAGNOSEN ALL (akutt lymfatisk leukemi). Jeg vil bruke denne bloggen for å oppdatere familie, venner og, ellers andre intereserte, om hvordan det går med oss. ( CARPE DIEM )

mandag 28. mai 2012

Huttetu !

Nå har vi hatt noen flotte dager med GOD temperatur,
DET har snudd.....

I dag HAGLET det her, og nå er "sommertempen" 
hele 3,6 grader..... HUTTETU ! 

På en , to, tre er solkremen byttet ut med
ull-lugger :o

Vi har nå flyttet "sommeren" inn i stua :

Gule, og fine, - som sola ! 

Ute er det "klarvær" nå, 
kanskje vi får se sola i morgen ? 


Ønsker alle en riktig fin natt,-
varm eller kald ;)

Klemmer fra Lolita ;) 

2 kommentarer:

  1. Uff...
    Blitt mye kaldere her også men her er det 11 grader...
    Håper sommer´n kommer tilbake til oss :))

    Ønsker deg en fin uke !
    Klem <3

    SvarSlett
  2. Jeg synes nesten det var litt godt med litt kjøligere vær, så vi får en pustepause. Med vinduer oppe og vifte i hver etage, var det enda 30 grader inne i går kveld! Men, jeg håper ikke det er mange dagene til vi får se sola igjen. I mellomtiden får man vel prøve å få gjort noe inne. Hybelkaninene har formert seg de dagene vi har tilbrakt ute med soling og grilling. Takk for koselig kommentar hos meg. Ja, jeg elsker de "nye" hvite høyttalerne, og mannen er fornøyd også;)

    Klem til deg og Ida fra Eli:)

    SvarSlett